Regulamin sklepu internetowego Maluszek24.pl
§ 1
Postanowienia wstępne
1. Sklep internetowy Maluszek24.pl, dostępny pod adresem internetowym www.Maluszek24.pl, prowadzony jest przez Paulina Bartyzel prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą PHU Paulina Bartyzel, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6211748365, REGON 382814867
2. Niniejszy Regulamin
skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających
ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i
tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2
Definicje
1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze
Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą PHU
Paulina Bartyzel, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6211748365,
REGON 382814867
2. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
3. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna
niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną,
wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze
Sklepu.
4. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem
internetowym www.Maluszek24.pl
5. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego
systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej
fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej
liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy
włącznie.
6. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza
Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Towaru lub
Towarów ze Sprzedawcą.
8. Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez
Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
9. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający
utworzenie Konta.
10. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający
złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Towarów do Koszyka oraz
określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
11. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez
Klienta Towary do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji
danych Zamówienia, w szczególności ilości Towarów.
12. Towar – dostępna w Sklepie rzecz będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między
Klientem a Sprzedawcą.
13. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towaru zawierana albo zawarta między
Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.
§ 3
Kontakt ze Sklepem
1. Adres Sprzedawcy: PHU Paulina Bartyzel ul. Ostrowska 38, 63-700 Krotoszyn
2. Adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@Maluszek24.pl
3. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy wpisać
4. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresu e-mail Sprzedawcy
§ 4
Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania
asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Towary, niezbędne są:
a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową
b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
§ 5
Informacje ogólne
1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo
zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w
funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób
trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą
techniczną Klienta.
2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień
przez Klienta na Towary znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo
po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie
niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia
bez zakładania Konta.
3. Towary sprzedawane w sklepie internetowym Maluszek24.pl są wykonywane
ręcznie, na indywidualne zamówienie Klienta.
4. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto
(uwzględniają podatek VAT).
5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian cen oraz aktualizacji dostępnej
ilości. Dla Klienta wiążąca jest cena podana w momencie dodania Towaru do
„Koszyka”.
6. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za
Towar oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi
pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie
składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową
Sprzedaży.
7. Sprzedawca dokona wszelkich starań, aby każde zdjęcie wiarygodnie odwzorowywało
stan rzeczywisty sprzedawanego Towaru.
8. Umieszczone zdjęcia na stronie internetowej www.Maluszek24.pl stanowią
własność Sprzedawcy, zatem ich powielanie lub kopiowanie jest zabronione.
9. W momencie braku poszczególnego towaru na magazynie Klient zostanie
poinformowany mailowo o ewentualnych opóźnieniach.
§ 6
Zakładanie Konta w Sklepie
1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić
Formularz rejestracji.
2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła
ustanowionych w Formularzu rejestracji.
4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia
z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego
żądania do Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej.
§ 7
Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
1. wybrać Towar będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”;
2. zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
3. jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Towaru, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Towaru), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
4. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”
5. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności (dostępne formy płatności podczas zamawiania produktów to Przelewy24, przelew bankowy oraz opcja paczki płatnej za pobraniem.), opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3. Istnieje możliwość płatności ratalnej za pośrednictwem Credit Agricole Bank Polska S.A. (Raty nie są udzielane na produkty z kategorii Ubranka i książki.).
§ 8
Oferowane metody dostawy oraz płatności
1. Towar wysyłany jest do klienta na terenie Polski przesyłką kurierską InPost, natomiast na terenie Europy listem poleconym Poczta Polska
2. Klient płaci za zamówiony towar przelewem na konto sprzedawcy
3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu (dostępne formy płatności podczas zamawiania produktów to Przelewy24, przelew bankowy oraz opcja paczki płatnej za pobraniem).
4. Sprzedawca nie odpowiada za powtórne wysłanie Towarów w związku z nieodebraniem ich w wyznaczonym terminie.
5. Koszt dostawy dla zamówień powyżej 300,00 zł na terenie Polski ponosi Sprzedawca (nie dotyczy mebli, wózków i fotelików)
§ 9
Wykonanie umowy sprzedaży
1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a
Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą
Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie
oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania
Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez
Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania
Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej
oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do
realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania
przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży
między Klientem a Sprzedawcą.
3. Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 5 dni
kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie
zostanie anulowane.
4. Towar zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie 14 dni roboczych od dnia
zaksięgowania wpłaty na koncie sprzedawcy.
9. Dostawa Towaru odbywa się na terenie Europy.
10. Dostawa Towaru do Klienta jest odpłatna. Koszty dostawy Towaru (w tym
opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na
stronach Sklepu internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie
składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli
związania się Umową Sprzedaży.
§ 10
Prawo odstąpienia od umowy
1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Towaru Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy (dokument do pobrania – link). Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
4. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy.
5. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
6. Skutki odstąpienia od Umowy:
a. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
b. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
c. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji
d. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
e. Konsument powinien odesłać Towar na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni.
f. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru
g. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
§ 11
Reklamacja i gwarancja
1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Towary wytwarzane na indywidualne zamówienie Klienta
2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji.
4. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację
5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
6. W momencie uznania reklamacji przez Sprzedającego Towar zostanie niezwłocznie naprawiony lub wymieniony na nowy.
7. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres PHU Paulina Bartyzel, ul. Ostrowska 38, 63-700 Krotoszyn
8. W momencie odbioru przesyłki od Kuriera należy sprawdzić stan opakowania i w razie ewentualnego uszkodzenia sporządzić protokół w obecności Kuriera.
§ 13
Dane osobowe w Sklepie internetowym
1. Administratorem danych osobowych Klientów
zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu
internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient
wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu
dostawy przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe
Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na
zlecenie Administratora.
b. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu
płatności elektronicznych Administrator udostępnia zebrane dane osobowe
Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie
internetowym.
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w
Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje
brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
§ 14
Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane
są w języku polskim.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych
przyczyn.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu
cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach
konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.